دل نوشته

البته این نوشته ها همشون از خودم نیستن

دل نوشته

البته این نوشته ها همشون از خودم نیستن

مرا ببخش!!

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۲۲ ب.ظ

  • محمد باقر کمالی

نظرات  (۱۱)

الهی العفو...
خالق من " بهشتی " دارد
نزدیک
زیبا
وبزرگ
و " دوزخی " دارد.. به گمانم کوچک و بعید...
و در پی دلیلست که ببخشد ما را
گاهی به بهانه یک دعا در حق دیگری
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    ممنون از دعوتتون...

  • محدثه انصاری
  • مطلب زیباییه ولی یه نقد کوچیک

    شعری که پایین تصویر نوشتین: باید وسط هفته بیایی آقا/دیریست که جمعه های ما تعطیل است آقا!!!

    آقای دوم حذف بشه شعر زیباتر و آهنگش هم قشنگ تر میشه

    مانا باشید:)

     

    به امید ظهورش

  • احساسات نامحسوس
  • سلام.
    ممنون که خبر کردید.
    عالیه انءشاالله موفق باشید.
  • رها پاک سرشت
  • توان گفتن آن راز جاودانی نیست
    تصوری هم از آن باغ ارغوانی نیست 
    پراز هراس و امیدم که هیچ حادثه ای 
    شبیه آمدن عشق ناگهانی نیست
    ز دست عشق به جز خیر بر نمی آید 
    وگرنه پاسخ دشنام مهربانی نیست
    درخت ها به من آموختند فاصله ای 
    میان عشق زمینی و آسمانی نیست
    به روی آینه پرغبار من بنویس 
    بدون عشق جهان جای زندگانی نیست...

    فاضل نظری    

    سلام دوست گرامی

    یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.


    .:: اَللهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم ::.

    آقا ببخش...
    گاهی دلم برای دلم تنگ میشود...

    www.medadmaghzi.blogfa.com
  • یـــــــــــا حسین
  •   سلام
    وب بسیار زیبایی دارید و مطالب زیبا
    خوش حال میشم اگه به وب ما سر بزنید
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    منتظر لیـــــــــــنک شما هستم
    مرسی ازسایت خوبتون داداش عالیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی