دل نوشته

البته این نوشته ها همشون از خودم نیستن

دل نوشته

البته این نوشته ها همشون از خودم نیستن

من خـــــــــــــــدا را دارم!!!

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۱۴ ب.ظ

  • محمد باقر کمالی

نظرات  (۴)

  • نازنین روانبخش
  • slm

    eidetoon mubarak


    این عکس قشنگ بود
  • امین داوری

  • هیس ngo های منتقد فریاد نمی زنند!
    اینبار مداحان فریاد می زنند
    http://sandiskhor.blog.ir
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یا الله 
    و خدایا من نعمتی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری ، من چون تویی را دارم ... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی