دل نوشته

البته این نوشته ها همشون از خودم نیستن

دل نوشته

البته این نوشته ها همشون از خودم نیستن

حرف زدن وحشتناک است.....

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳ ق.ظ

  • محمد باقر کمالی

نظرات  (۴)

سلام .. شما هم وب جالبی داری .ممنون که بهم سر زدی از خوندن مطالب لذت بردم
پاسخ:
ممنونم
  • رها پاک سرشت
  • خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود
    ز دام خال سیاهش کسی رها نشود

    خدا کند که نیفتد کسی ز چشم نگار
    به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود

    جواب ناله ی ما را نمی دهد "دلبر"
    خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

    شنیده ام که از این حرف، یار خسته شده
    خدا کند که به اخراج ما رضا نشود

    مریض عشقم و من را طبیب لازم نیست
    خدا کند که مریضی من دوا نشود

    ز روزگار غریبم گشته است معلوم
    شفای ما به قیامت بجز رضا نشود...
    برای سلامتی شاعر این شعر امام خامنه ای سه صلوات بفرست ....
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    به احترام تون یک دقیقه سکوت!
    ++++++++++

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    عجب!
    تا حالا دقت نکرده بودم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی